[uanog] Порекомендуйте обладнання для офісного WiFi з функцією роамінгу.

Volodymyr O. Pidgornyi vpodgorny at gmail.com
Thu Dec 15 16:24:49 EET 2022

Всім привіт.

14.12.2022 19:27, Igor Grabin пишет:
> контроллер можно зафігачить в п'ятьох варіантах:
> - будь-який лінукс
> - апаратний від ubiquiti
> - будь-яка вінда
> - raspberry теж підійде
> - при інсталяції підняти контролер у себе на ноуті, все налаштувати і
> хрін забити, для більшості поз воно після налаштування норм їде без
> контролера
Було у мене в хазяйстві декілька інсталів саме в такій позі - мікрот в
якості роутера/DHCP-сервера і радіо від юбі. Все норм, але ДУЖЕ раджу не
пожлобитись і до точок доступу взяти ще хоча б CloudKey і заживити його
від PoE out мікрота. Це реально спрощує життя. В такій позі летить
передбачувано і стабільно.
> багато про це чув. один раз зробив сам. декілька раз розбирав чуже
> неробоче. нормально робочого жодного разу не бачив.
І таке в хазяйстві було. Налаштовується дещо більш заморочено, ніж юбі,
але знову ж, прикладів "як зробити правильно" в інтернетах достатньо.
Щодо стабільності польоту жодних зауважень не маю - все шуршить,
моніториться і скопом оновлюється. Один інстал - взагалі розкиданий по
різних локаціях Києва, але рулиться з одного контролера.

ЯМЗ обидва варіанти робочі, питання виключно в грошах. Якщо їх дещо
більше, то я б собі ставив мікрот + юбі, якщо зась - то і мікрот +
CAPsMAN норм працює.