[uanog] Порекомендуйте обладнання для офісного WiFi з функцією роамінгу.

Sergey Obykhvost jy at sns.net.ua
Fri Dec 16 15:36:43 EET 2022

Hi all!
Вибачаюсь, не було світла.

" контроллер можно зафігачить в п'ятьох варіантах:
- будь-який лінукс
- апаратний від ubiquiti
- будь-яка вінда
- raspberry теж підійде
- при інсталяції підняти контролер у себе на ноуті, все налаштувати і хрін
забити, для більшості поз воно після налаштування норм їде без контролера"

Можливо. Але я прихільник апаратних схем - воно надійне :)
Будував мережу юбіків на їхній жабі, ну працювало, але не довго... ну то
таке.

--
WBR,
Sergey Obykhvost.