[uanog] open-source self-hosted dynDNS

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Thu Dec 29 07:25:19 EET 2022

Привіт.

Дякую, Володю, і я також тебе і усіх з Різдвяно-новорічними святами вітаю.
Нашої перемоги, миру, здоров"я та злагоди всім в родинах!..
І ЩОБ НАХУЙ ПРОВАЛИЛАСЯ В ТАРТАРИ МОСКВА, звісно.

Я вже N... ні..., Y років використовую https://www.noip.com/remote-access
Раз в місяць підтвердження, що ти still alive.. Якщо мало 3-х шарових
ДНС-імен - заведи ще один акаунт собі. І матимеш ще три на шару.
Ну або заплати копійки якісь і матимеш купу ніштяків і повну відсутність
потреби в мозгоізйобах.

ср, 28 груд. 2022 р. о 17:42 Volodymyr Litovka <doka at funlab.cc> пише:

Regards,
/oleh hrynchuk