[uanog] open-source self-hosted dynDNS

Volodymyr Litovka doka at funlab.cc
Thu Dec 29 13:24:09 EET 2022

On 29.12.2022 06:25, Oleh Hrynchuk wrote:
> Дякую, Володю, і я також тебе і усіх з Різдвяно-новорічними святами вітаю.
> Нашої перемоги, миру, здоров"я та злагоди всім в родинах!..

Дякую, друже :)

> І ЩОБ НАХУЙ ПРОВАЛИЛАСЯ В ТАРТАРИ МОСКВА, звісно.

Це питання часу. Rus - ni, Peace - da, як то кажуть. Нам би потім не
пересратися, коли зовнішній ворог зникне :)

> Я вже N... ні..., Y років використовую https://www.noip.com/remote-access
> Раз в місяць підтвердження, що ти still alive.. Якщо мало 3-х шарових
> ДНС-імен - заведи ще один акаунт собі. І матимеш ще три на шару.
> Ну або заплати копійки якісь і матимеш купу ніштяків і повну
> відсутність потреби в мозгоізйобах.

Привіт, це для внутрішнього використання в дуже закритій мережі ;-)
Доступ вже зібрано, контроль за підключеннями, 2-факторна
автентифікація, отетавсьо. Тепер хочу відійти від використання адрес на
користь імен. Ну таке, візьму звичайний DNS та зроблю обвязку.