[uanog] Дуже повільний процес pg_restore.. Can anybody help by advice?

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Tue Jun 14 11:10:15 EEST 2022

Привіт, шановні колеги.

Ще раз дякую за слушні зауваження!
Подивився, перечитав, подумав іще раз, і таки схиляюся до думки, що це моє
залізо "не тягне". Там ще у фоні висить купа jdk-процесів, контейнерів і
проч.
І хоча на вихідні (коли я стартую pg_restore) як правило ніхто їх активно
не використовує, проте вони все ж забирають певні ресурси.

вт, 14 черв. 2022 р. о 09:22 VASYL MELNYK <basil at vpm.net.ua> пише:

Regards,
/oleh hrynchuk