[uanog] Дуже повільний процес pg_restore.. Can anybody help by advice?

VASYL MELNYK basil at vpm.net.ua
Tue Jun 14 13:28:04 EEST 2022

Я гадаю ти сам чудово розумієш, що тримати бд разом з аплікухою неправильно.

В мене давно вже один сервіс - одна віртуалка, виняток тільки для  старої
бази 1с, але це на віндовс та й там просто без мс скуля воно не живе - один
майстер золоті руки колись конфу писав, запустити на линуху не виходить, а
витрачати час на це немає сенсу. Ось так і живе.

А решта сервісів кожен окремо.