[uanog] Idea to block russia at DNS / SSL level or at IP level.

Taras Heichenko tasic at academ.kiev.ua
Tue Mar 1 00:32:57 EET 2022

> On 28 Feb 2022, at 18:57, Eduard M <eduard at melnik.org.ua> wrote:
>

> У людей повинна бути можливість отримувати інформацію з іншої сторони
>
> З цим сусідом потім жити. Сподіваюсь, адекватність можна привити наступним поколінням

Розумію ваш погляд, і навіть поділяв би його, якби не одне але. Інтернет росіянам доступний зараз, і до
цього досить довго. Але це щось не допомогло їм утриматись від війни з Україною. Молотком можна забивати
цвяхи, а можна розбивати голову. Ви ж не будете заперечувати, що навіженому, який готовий розбивати
молотком голови, не можна його давати до рук?