[uanog] Idea to block russia at DNS / SSL level or at IP level.

Эдуард Мельник eduard at melnik.org.ua
Tue Mar 1 01:02:59 EET 2022

повністю поділяю цю точку зору

Але, я не думаю, що, до 24 лютого багато з нас звертало увагу наскільки
все погано в інформаційному просторі ТАМ

а ще менше - щось с цим робили (маю наувазі, як інформація про Україну
та події в Україні висвітлювалась ТАМ)

по суті - так. Є можливості - блокайте

немає - спамити можна, ddos-ити, взламувати і т.і.

PS в мене родичі в москві. там комунізм головного мозку

PPS щодо блокування. ТАМ є люди, яким потрібен доступ і вони могли, ще,
та ВЖЕ можуть змінювати ситуацію

АПЛАТІТЬ ПОКУПКІ - це одне, отримати на rbk.ru deface з потрібним НАМ
контентом, на мою думку, набаго ефективніше