[uanog] Idea to block russia at DNS / SSL level or at IP level.

Taras Heichenko tasic at academ.kiev.ua
Tue Mar 8 18:25:08 EET 2022

> On 8 Mar 2022, at 16:49, Alexander Shikov <minotaur at crete.org.ua> wrote:
>
> Привет.

[скіп трошки очевидного]

> Блокировать анонсы рос. сетей на бордерах украинских операторов - бессмысленная затея:
> UDP DDoS-ов оттуда меньше не станет, ломать украинских ISP не перестанут.
>
> У меня пока нет идей, как и куда нажать, чтобы около-internet-ные организации
> включили мозги.

Наскільки мені відомо, у них немає такої кнопки, яка впливає на мізки. Але ми можемо викростовувати
існування російського інтернету хоча б для того, щоб по максимуму інформувати російське суспільство
про те, скільки з них залишиться лежати тут. Так, це не дуже сильний вплив, але краще так, ніж ніяк.