[uanog] Idea to block russia at DNS / SSL level or at IP level.

Alexander Shikov minotaur at crete.org.ua
Tue Mar 8 19:01:05 EET 2022

On Tue, Mar 08, 2022 at 18:25:08 +0200, Taras Heichenko wrote:

> [скіп трошки очевидного]

> Наскільки мені відомо, у них немає такої кнопки, яка впливає на мізки. Але ми можемо викростовувати
> існування російського інтернету хоча б для того, щоб по максимуму інформувати російське суспільство
> про те, скільки з них залишиться лежати тут. Так, це не дуже сильний вплив, але краще так, ніж ніяк.

Тарасе, ти все правильно кажеш, важко не погодитися, хоча це інформування мало чим
допомагає. Але завжди є сране "але": в нашій країні все через сраку: з однієї сторони Денисенко
повідомляє, що "українська влада знімає блокування із доступу до російської соцмережі Вконтакте ...
з метою прорвати інформаційну блокаду, в якій опинилися жителі Росії, оскільки вони майже нічого не
знають про дійсні втрати російських військ в України, як в техніці, так і в живій силі." (це 1 березня),
а з іншої сторони НКРЗ видає ідіотське прохання (!!! навіть не рішення) про блокування анонсів з
російських AS https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=99&id=2252&language=uk

І це прохання побігли виконувати домомережі. В мене вдома вже не відкриваються майже ніякі російські ресурси.

Та бог з ними: з анонсами та зв'язністю. Не можна відключити РФ - начхати. Мене більше хвилює
те, що RIPE NCC, Internet Society та інші органи виявилися зовсім не готові до такого розвитку подій.
І мантру про "нейтралітет за будь яких обставин" я вважаю абсолютно неадекватною реакцією.