[uanog] купить IP-адресов

Dmitry Kohmanyuk dk at farm.org
Sat Mar 12 08:53:03 EET 2022

On 2022-03-04, at 02:00, Volodymyr O. Pidgornyi <vpodgorny at gmail.com> wrote:

> Чому так довго? Рахунки-2022 виставляють наприкінці березня-початку квітня. LIR припиняє бути LIR-ом протягом 90 днів несплати. Там адрес по /24 нормально набіжить...

Від RIPE NCC була учора комунікація, що українські LIR могуть поки що не турбуватися відносно сплати рахунків.  В мене є прямі контакти в NCC, можу перевірити.

До речі - зараз йде дискусія в «східноєвропейській» розсилці RIPE про створення нових форумів операторів.

Чи є доречним зробити таким UANOG? Мова не йде про реєстрацію юросіб, а про майданчик для спілкування, ну там сайт, зустрічі, чат (але краще в Signal, Хоча можна в в Телеграм.)

— dk@