[uanog] Допомога львіській лікарні шв допомоги

Oleksandr Moskalenko alexander.moskalenko at gmail.com
Fri Mar 18 21:41:00 EET 2022

Приветствую!

Знакомый сейчас во Львове помогает %subj%, от него поступил вот такой
запрос. Может быть кто-то что-то сможет им дать? Желательно на месте
учитывая сложность с логистикой. Писать мне, я сконтактирую.

я тут зараз допомогаю чим можу у львіській лікарні шв допомоги. Їх у грудні
якось там адміністративно об'єднали із дитячою лікарнею і ше якоюсь там
лікарнею. У самій лікарні ситуація непогана (це все на ентузазізмі
адміністрації, айтішніків і інших але ж результат є) деякі речі виглядають
дуже круто на рівні приватних клініку вще середнього. Але у дитячій лікарні
все реально хєрово. Тільки що заносили їм нові компи, нейрохірурги стоять у
черзі щоб посидіти за компом і зробити свою роботу :(
 .
Здається що не вистачає усього:
компи, комплектуючі, клави, мишки, ноути
свічів хочаб звичайних тупі свічів я вже не кажу про розумні
аналоговий войс гейтвей на 112 портів ( я готовий купити за свої якщо хтось
допоможе знайти в наявності ніде нема)
айпі телефони будь які SIP
звичайно армія і донати їй на першому місці зараз, але хто його знає може
хтось має змогу допомгти із чимось із тим у Львові