[uanog] Питання по інверторним генераторам

VASYL MELNYK basil at vpm.net.ua
Tue Oct 11 09:47:50 EEST 2022

Ну по простому подати живлення можна у будь яку розетку - я робив кабель
вилка-вилка, головне ввідний автомат вимкнути не забути :)

Інверторний генератор не потрібен ноутбуку чи компьютеру - там блок
живлення, він все одно у постійний струм перетворює

З.Ы. два десятка ноутів це десь приблизно 1 кіловат буде, ви впевнені що
потрібно 4-6? чим більше потужність - тим більше буде платити бенза навіть
без навантаження

вт, 11 жовт. 2022 р. о 07:41 Oleh Hrynchuk <oleh.hrynchuk at gmail.com> пише: