[uanog] Питання по інверторним генераторам

Volodymyr Sharun atz at ukr.net
Tue Oct 11 10:35:24 EEST 2022

Привіт,

Потрібен перемикач через нуль, селектор вводів - можна зробити і самому,
але краще дати електрику заробити (це зараз найпотрібні люди :).
Ставиться після лічильника у щитку. Не роби через жопу (у розетку і
т.д.). Навіть гірляндою подовжувачів ок, ніж попжежонебезпечною
комутацією у існуючу мережу. Електрик потрібен, щоб подивитися які у вас
вводи і як вони росходяться. Бо може бути різні фази світло і силова, чи
1ф - світло і 3ф - сила якось розподілені.

Споживання бензу - десь 380г (бенз легший за воду, тому це десь
півлітри) за 1кВт*г, холосте споживання трохи меньше. 2кВт - це трохи
більше літру на 5кВт генераторі. Балачки, що 2кВт генератор споживає на
холосту менше чи КПД вищий ніж 5кВт чи 10кВт на 1кВт*г споживання - те
саме, той самий 4т двигун, різні розміри, КПД незмінний. Є різниця далі:
між 10кВт да наприклад 100кВт (100кВт - 9л/година на холостому)

Ще деталей:

  * він воняє і коли стоїть і коли працює (зара усі зрозуміють, тому
    воні від людей не буде, усім зараз не айс)
  * він гріється капець - тільки на відкритому просторі і щоб обдувалося
  * масло можна лити будь-яке, я ллю 5W30 Сastrol Edge, тому що
    залишилося дофіга - менше гріється, ніж на рекомендованому 10W40,
    споживання те саме
  * заміна масла - 100 мотогодин (треба дивитися по мануалу, якщо новий,
    там є ТО посеред дороги), може бути як меньше, так і більше. Про
    свічки - фігня, якщо бенз ок, масло ок і немає пилу - вони як нові і
    через 5 років.
  * не бери дизеля, якщо треба менше 20кВт