[uanog] IP-адреси на окупованих територіях

Maksym Tulyuk maksym at tulyuk.com
Fri Oct 21 08:47:22 EEST 2022

Реалії у всіх одинакові: ти дивишся за вікно, бачиш херню і вирішуєш для себе: або ти щось починаєш робити, або розповідаєш самому собі, що “все буде зашибісь”. Минає день, місяць, рік, ... і “тут-тут” після 8 років нічого-не-роблення херня постукала у двері. І що роблять ті, що чекали? Починають вимагати, що інші їх рятували від херні, бо повинен бути моральний обов’язок врятувати і т.п

Щось схоже і з "оффшорними українцями”, але з однією різницею - вони вирішили були іншими, вони не захотіли сидіти і запевняти самого себе, що “все буде зашибісь”, а вирішили щось міняти. Але їм, на відміну від діда з Канади, не повезло - вони народилися на уламках імперії, де вільні вибори в парламент почалися тільки в 1990 році. Тому коли у них настав момент вибрати між бандюком Яников і злодійкою Юлею, то вони вибрали “офшор”. Але тут головне, що Вони Вибрали, а не просто плили за течією.

Тому ти правий, ті що не жили у ілюзіях, зараз сидять під парасолькою НАТО, збирають на медицину/генератори/пікапи і голосують за політиків, що позитивно ставляться до України.

Максим