[uanog] антикварненький ups GE LP30-33

Volodymyr O. Pidgornyi vpodgorny at gmail.com
Mon Feb 20 19:17:48 EET 2023

Привіт.

Хороша у тебе тумбочка. Кубометра на 4...

У LP30-33 / LP40-33 стоїть 3 ланцюга по 40 батарей 12В 7Аг (по одній на
кожну фазу) з відводом від середньої точки. Тобто загалом - 120 батарей,
по 20 батарей на кожен півперіод кожної фази.

Класне залізо, вбити неможливо, навіть якщо дуже-дуже сильно намагатися
- переходить на байпас і тримає навантаження зубами. У мене в хазяйстві
було 4 таких, лишили найкращі спогади.