[uanog] AWS private VPC, NAT gateway, ACL... нема доступу в outside world from docker container of docker host.

VASYL MELNYK basil at vpm.net.ua
Sun Jan 8 12:29:13 EET 2023

привіт

Л2 можна перевірити з хост-системи, просто подивитись таблицю арп та й
пінги в сторону контейнера повинні йти. Якщо пінги ходять в контейнер, тоді
можна встановити на хост-машині проксі-сервер і вже через нього встановити
в контейнер софт для діагностики.

нд, 8 січ. 2023 р. о 08:43 Oleh Hrynchuk <oleh.hrynchuk at gmail.com> пише: