[uanog] AWS private VPC, NAT gateway, ACL... нема доступу в outside world from docker container of docker host.

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Sun Jan 8 13:18:03 EET 2023

Дякую, колеги.

Проблема дійсно десь на подальших хопах від docker host.

tcpdump показує, що запити від контейнера (результат запущеної там команди
*apt update*) покидають зовнішній інтерфейс eth0 docker-хоста. І десь
губляться далі (відповіді вже не приходять).
Буду далі колупатися.

Причому приватна AWS VPC має адреси 10.х.х.х/24, а docker network
172.17.0.0/16. Тому mismatching ІР-адрес там не відбувається.
NACL ніби нормально там... ось NAT gateway ще не дивився...

нд, 8 січ. 2023 р. о 12:29 VASYL MELNYK <basil at vpm.net.ua> пише:

Regards,
/oleh hrynchuk