[uanog] Wi-Fi ретранслятор з акумулятором

Volodymyr Sharun atz at ukr.net
Tue Jan 10 18:39:34 EET 2023

Привіт,

Проблема у якості батарей та/або механічних пошкодженнях та/або
непрацюючих thermal vents.

Приклад: я взяв у "перевіреного" продавця Sony VTC6, які провалялися з
рік мабуть. Коли настала дупа, я їх зарядив і якось дивно заряджалися,
дуууже довго і сильно нагрілися, нема часу перевірити, нема часу, потім
руки дійшли, перевірив SkyRC IMAX b6 - замість 3100мАг - 2200 розрядкою
"в нуль".

Закінчилося тим, що з одного пішов дим при заряді я дістав його вже
пассатіжами з зарядки. Перевірив процесс заряду в SkyRC інших з цієї
партії - вони перестають брати ємність після 4.1-4.13В і IMAX вимкнув
заряд - "немає сенсу далі". А зарядка звичайна (Nitecore SC4) в них
"забиває" 4.2В з-за чого вони гріються до розплавки рубашки. Для літія
4.2В - номінальна напруга кінця зарядки.

А про пожежу - це телефон на зарядці бахнув, як ракета пролетів кімнату
в готелі і впав у відкриту валізу з речами. Одразу окейне багаття -
літій краще бензу підпалює речі :) Історія та сама - замінений
акумулятор (LG G4, років і років тому, але) на новий оригінальний, але
ніколи не дізнаєшся чи були механічні пошкодження, чи цілий thermal vent
(запорний клапан, блокуючий кисень у разі реакції), чи він взагалі є, чи
він взагалі оригінальний. Наліпки з голограмами зараз друкуються скільки хо.

Отаке.

Тому у хату - лише свинець герметичний, або LiFEPO4 - ці димлять лише і
усе, хімія пожежестійка.