[uanog] Wi-Fi ретранслятор з акумулятором

Sergey Obykhvost jy at sns.net.ua
Tue Jan 10 20:39:01 EET 2023

Всім привіт!

Ну я би взяв щось схоже на фабричне.

Отут багато «спича» на тему: https://local.com.ua/forum/topic/121658-%D1%81%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D0%B9-%D0%B8%D0%B1%D0%BF-%D0%B8-lifepo4/

--
WBR,
Sergey Obykhvost.
Phone/Fax: +380 626 421220
Mobile: +380 50 508 28 32

From: uanog [mailto:uanog-bounces+jy=sns.net.ua at uanog.kiev.ua] On Behalf Of Volodymyr Sharun
Sent: Tuesday, January 10, 2023 6:40 PM
To: uanog at uanog.kiev.ua
Subject: Re: [uanog] Wi-Fi ретранслятор з акумулятором

Привіт,

Проблема у якості батарей та/або механічних пошкодженнях та/або непрацюючих thermal vents.

Приклад: я взяв у "перевіреного" продавця Sony VTC6, які провалялися з рік мабуть. Коли настала дупа, я їх зарядив і якось дивно заряджалися, дуууже довго і сильно нагрілися, нема часу перевірити, нема часу, потім руки дійшли, перевірив SkyRC IMAX b6 - замість 3100мАг - 2200 розрядкою "в нуль".

Закінчилося тим, що з одного пішов дим при заряді я дістав його вже пассатіжами з зарядки. Перевірив процесс заряду в SkyRC інших з цієї партії - вони перестають брати ємність після 4.1-4.13В і IMAX вимкнув заряд - "немає сенсу далі". А зарядка звичайна (Nitecore SC4) в них "забиває" 4.2В з-за чого вони гріються до розплавки рубашки. Для літія 4.2В - номінальна напруга кінця зарядки.

А про пожежу - це телефон на зарядці бахнув, як ракета пролетів кімнату в готелі і впав у відкриту валізу з речами. Одразу окейне багаття - літій краще бензу підпалює речі :) Історія та сама - замінений акумулятор (LG G4, років і років тому, але) на новий оригінальний, але ніколи не дізнаєшся чи були механічні пошкодження, чи цілий thermal vent (запорний клапан, блокуючий кисень у разі реакції), чи він взагалі є, чи він взагалі оригінальний. Наліпки з голограмами зараз друкуються скільки хо.

Отаке.

Тому у хату - лише свинець герметичний, або LiFEPO4 - ці димлять лише і усе, хімія пожежестійка.