[uanog] Wi-Fi ретранслятор з акумулятором

Alexander V Soroka alex at euro.net.ua
Wed Jan 11 10:00:59 EET 2023

Привет !

Tuesday, January 10, 2023, 8:39:01 PM, Sergey Obykhvost jy at sns.net.ua you wrote:
SO> Всім привіт!
SO> Ну я би взяв щось схоже на фабричне.
SO> Отут багато «спича» на тему:
SO> https://local.com.ua/forum/topic/121658-%D1%81%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D0%B9-%D0%B8%D0%B1%D0%BF-%D0%B8-lifepo4/

читаем:
Олександр  розповідає,  що для системи живлення придбав акумулятори LG
Chem, які встановлюють в електромобілі. Систему живлення він підключав
разом  з  електриком,  щоб не ризикувати виконувати роботи самостійно.
Таку ж систему, каже чоловік, вони встановили і в іншій його квартирі:
там вона працює без проблем.

акумулятори LG Chem, які встановлюють в електромобілі - это "консервы"
из Ниссан Лифа или Теслы, и это из "утилизированных машин", т.е. надо
было каждый элемент проверить. И BMS обязательно.
Это литий-полимер, насколько я помню. Там 700 циклов до 80% емкости.
и надо искать точный даташит - могло быть что BMS от литий полимера
поставили на железофосфат...

не хочу на том форуме регаться - если кто-то там сидит из вас - можете
кинуть туда ссылку на мой сайт по свинцовым АКБ - пусть читают и не
делают глупостей.

mailto:alex at euro.net.ua

--
Это сообщение было проверено антивирусным ПО AVG на наличие вирусов.
www.avg.com