[uanog] Wi-Fi ретранслятор з акумулятором

Volodymyr Sharun atz at ukr.net
Wed Jan 11 10:22:32 EET 2023

Олександр Василійович,

У мене у школі був такий пам'ятний урок по фізиці.
Тема урока - радіація, вплив на людину, які обстеження наскільки
шкідливі і т.п.
Запам'яталось, що мінімальне - це легені, а максимальне - шлунок, хоча
час, може і не пам'ятаю вже деталі. Так от, шлунок - умовно 30 якихось
одиниць випромінювання. Викладач монотонно зачитує статистику, що можна
робити не частіше ніж раз на рік чи щось таке. Потім пауза, завис,
дивиться очіма у Тихий океан. І так із скляними очима додає: "*але коли
припече, будете робити по два рази на день*".

Тож зараз те, що називається "припекло". І піднімаються геть інші
питання: бюджет на короткому відрізку, доступність, фізична, реальна
небезпека: пожежа, отруєння - тема про буржуйки у квартирах та
генераторах на балконах. Генератор - не панацея, у нього ресурс пара тис
годин і триндець, тож якщо робити економічну оцінку, виявляється, що
деяка кількість батарей S/P подовжать життя генератора в рази, не
воняють, для них не треба тримати бенз і так далі. Це така саобі заміна
генератора в квартирі. Є напруга - заряджаємось, нема - сидимо на
батареях відповідально.