[uanog] Ціна на LIR та ip-адреси

Svitlana Tkachenko sveta at hostmaster.ua
Wed Mar 15 12:15:10 EET 2023

Ви вже підрахували яку суму доведеться сплатити за PI, LIR в наступному році?

Поки що є можливість вплинути на це рішення. В розсилках RIPE запропонували й інші варіанти.
Якщо це вас стосується (а ціни на ip-адреси впливають на всіх), то сьогодні о 18:00 (Kyiv time) буде зустріч з співробітниками RIPE, де можна обговорити що можна і потрібно зробити.

Запрошення на зустріч розсилалось різними офіційними каналами. Якщо не отримали, напишіть мені особисто.

15 березня 18:00, zoom