[uanog] New virus attack

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Thu Jul 6 21:19:37 EEST 2017

Привіт усім.

"Чисто випадково" прочитав сьогодні циркулярний лист одного із
держаґентств, пересланого на підзвітні підприємства, 75% із котрих "склєїли
ласти" ще в минулий вівторок.

Там грозно прєдпісано "заповнити таблицю" скільки робочих станцій та
серверов "прийшло в нєгодность".
То єсть (я так понімаю) люди хочуть більш-менш точно понять скільки ж можна
спи..сати бабла.

Regards,
/oleh hrynchuk
http://zmejgorynych.blogspot.com