[uanog] Роскомнадзор

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Sun Mar 18 11:24:05 EET 2018

Привіт усім.

+100500

Абсолютно згоден із Нетчем і Володею Литовкою.
Цехова солідарність безумовно відступає на другий план, якщо
_в_умовах_війни_ система опізнавання "свій-чужий" чітко не ідентифікує
"свого".

Я не хочу ворушити мерців (один раз роблю це виключно з метою "щоби не
забути уроків минулого"), але деякі колеги певно призабули як наш колишній
колега, котрий в останні роки життя став переконаним сєпарастом, на самому
початку війни з хуйлостаном явно погрожував мені смертю. У відповідь на мою
пропозицію мирно зустрітися в нього в Донецьку і просто поговорити, аби
хоча би в загальному окреслити що нас може об'єднати, і що нас категорично
роз'єднує.

А відносно "Миротворця" - на 100% довіри, звісно, до нього і в мене нема
("з вірою - до церкви" /(C)/). Проте й не скажу, що рулять там безумовно
"комсомольці" і вносять туди кого попало за особисту нелюбов, чи "по
заданію вальцмана".

Regards,
/oleh hrynchuk
http://zmejgorynych.blogspot.com